11 października 2018
11 października o godz. 18:00 w PKiN odbyło się kolejne spotkanie z dobrze znanego cyklu Warsztatów Czwartkowych Praktyków Biznesu. Tym razem tematem przewodnim była kariera, budowanie marki osobistej i wykorzystanie dyplomu MBA na rynku. Prelegentka świetnie poprowadziła spotkanie i umiejętnie podzieliła się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem. Po oficjalnym zakończeniu, ok. 40 osób w dalszym ciągu prowadziło ożywione dyskusje na przewodni temat. Do Zarządu, poza dobrym słowem o tych warsztatach, dotarły prośby o pogłębienie tematu i zorgnizowanie osobnego spotkania nt. mediów społecznościowych w biznesie. Już trwa organizacja takich warsztatów, wstępny termin to 15 listopada 2018.
Poruszyliśmy następujące zagadnienia:
• rynek pracy vs ja - dopasowanie swojej kandydatury do wymagań rynkowych;
• tworzenie marki osobistej - na co zwrócić uwagę budując swoją pozycję na rynku;
• dokumenty aplikacyjne jako wizytówka;
• wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania swojej kariery.
Warsztaty poprowadziła Urszula Zając-Pałdyna.

Z wykształcenia prawnik, certyfikowany trener oraz absolwentka studiów podyplomowych
z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
w Szkole Głównej Handlowej. Uczestniczka wielu szkoleń i warsztatów podnoszących kwalifikacje. Obecnie kontynuuje edukację na studiach doktoranckich.
Od 12 lat zawodowo związana z branżą HR. Pracowała w agencjach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego oraz w wewnętrznych działach HR. Czynny rekruter, osoba odpowiedzialna za budowanie wizerunku pracodawcy. Uczestniczyła w projektach związanych
z budowaniem zaangażowania pracowników, rozwojem, oceną oraz wynagrodzeniami. Ma doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi.
Aktywny trener, prelegent oraz wykładowca akademicki. Prowadzi panele z pracodawcami oraz webinary. Wielokrotnie zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych. Autorka bloga www.hrnaobcasach.pl
Poruszyliśmy następujące zagadnienia:
• rynek pracy vs ja - dopasowanie swojej kandydatury do wymagań rynkowych;
• tworzenie marki osobistej - na co zwrócić uwagę budując swoją pozycję na rynku;
• dokumenty aplikacyjne jako wizytówka;
• wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania swojej kariery.
Warsztaty poprowadziła Urszula Zając-Pałdyna.
Z wykształcenia prawnik, certyfikowany trener oraz absolwentka studiów podyplomowych
z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
w Szkole Głównej Handlowej. Uczestniczka wielu szkoleń i warsztatów podnoszących kwalifikacje. Obecnie kontynuuje edukację na studiach doktoranckich.
Od 12 lat zawodowo związana z branżą HR. Pracowała w agencjach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego oraz w wewnętrznych działach HR. Czynny rekruter, osoba odpowiedzialna za budowanie wizerunku pracodawcy. Uczestniczyła w projektach związanych
z budowaniem zaangażowania pracowników, rozwojem, oceną oraz wynagrodzeniami. Ma doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi.
Aktywny trener, prelegent oraz wykładowca akademicki. Prowadzi panele z pracodawcami oraz webinary. Wielokrotnie zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych. Autorka bloga www.hrnaobcasach.pl