Wróć do listy

22 listopada 2018

Uprzejmie informujemy, że 22 listopada 2018 roku odbyło się kolejne udane spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Absolwentów MBA, wspólnie z Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, w ramach cyklu ,,WARSZTATY CZWARTKOWE PRAKTYKÓW BIZNESU”.
Spotkanie miało miejsce w budynku PKiN, Plac Defilad 1, w Warszawie. Sala została przepełniona zainteresowanymi uczestnikami! Prowadzący zbudowali wspaniałą atmosferę i otworzyli pole do ciekawej dyskusji. Jeszcze raz wielkie podziękowania od Zarządu Stowarzyszenia!

Poruszono na nim następujące zagadnienia:
•    Jak budować rozpoznawalną markę osobistą na Linkedin?
•    Jak wykorzystywać Social Selling w biznesie?
•    Jak budować serdeczne relacje z klientami online?
Nasi prelegenci opowiedzieli o tym, jak zbudować rozpoznawalną markę osobistą dzięki portalowi #Linkedin, a także zdradzili tajniki wykorzystywania social selling w biznesie, dzięki czemu sprzedaż staje się czystą przyjemnością. Pokazali, że docieranie do klientów nie musi kojarzyć się z zimnymi telefonami czy wysyłaniem setki ofert, tylko z budowaniem serdecznych relacji w sieci!

Warsztat poprowadzili:
Paweł Bronikowski, Co-founder @ Social Selling Hub
wspólnie z
Adrianną Kilińską, President @ Engave S.A.


Paweł Bronikowski, Co-founder @ Social Selling Hub
Żyje i oddycha #SocialSelling. Sprawia że osoby zaczynające pływać po oceanie mediów społecznościowych, zanurzają się, nabierają wprawy i czują się jak ryba w wodzie. Doskonale przekazuje wiedzę na warsztatach, szybko nawiązuje kontakt z ludźmi. Wizjoner i główny silnik Social Selling Hub, pierwszej w Polsce agencji specjalizującej się w social selling. Swoją pracę lubi najbardziej za możliwość poznawania ciekawych ludzi i za opowiadanie z nimi inspirujących historii.
 



Adrianna Kilińska, President @ Engave S.A.
Nie jest łatwo być kobietą w męskim świecie IT, ale pasji się nie wybiera, pasję się ma niezależnie, a właściwie mimo trudności. Od ośmiu lat Adrianna jest współwłaścicielką spółki informatycznej Engave S.A. Jest inicjatorką zarządzania zgodnego z doktryną jakości. Więcej w niej „turkusów” niż hierarchicznego podejścia do budowania organizacji. Dzisiaj przynosi to wymierne efekty. Z doświadczenia wie, że ekspertom nie trzeba wydawać poleceń w zakresie, co i jak mają robić. Trzeba stworzyć im odpowiednie warunki do realizacji ich pasji i nieustannego podnoszenia kompetencji. Co czyni, budując i wspierając swój silny team informatyczny. Absolwentka studiów MBA INE PAN. Członek Stowarzyszenia Absolwentów.